Fitness, voeding en lifestyle blog

Recepten
Oanh

Granola (7 porties)

Ingrediënten 75 g amandelen 60 g pompoenpitten 40 g zonnebloempitten 50 g pecannoten 20 g gebroken lijnzaad 75 g amandelmeel 30 g gesmolten roomboter 1

Lees verder
Recepten
Oanh

Spaghetti (3 personen)

Ingrediënten 150 g koolhydraatarme spaghetti (uitgelicht product) 50 g uien 3 teentjes knoflook 2 el kokosolie 15 garnalen 200 ml kookroom 85 g parmezaanse kaas

Lees verder
Recepten
Oanh

Surinaamse bami (3 personen)

Ingrediënten 300 gram kippendijen 75 g sjalot 2 teentjes knoflook 50 g peen 2 el kokosolie 8 plakjes dunne verse gember 25 ml zoete ketjap

Lees verder
Eiwitrijke fusilli salade
Recepten
Oanh

Eiwitrijke fusilli salade

Ingrediënten 25 g eiwitrijke en koolhydraatarme fusilli 40 g rucola 25 g paprika 50 g komkommer 40 g avocado 10 g rode ui 50 g

Lees verder
Recepten
Oanh

Pannenkoeken (2 stuks)

Ingrediënten 2 plakjes bacon 35 g amandelmeel 10 g eiwitpoeder 1 ei 75 ml ongezoete melk (soja, of bijvoorbeeld amandelmelk) 15 g geraspte kaas Bereidingswijze

Lees verder